25.11.09

Kau begitu sempurna

Exaggerate..
mesti ramai yang pernah lalui hal ni.apa yang kita cakap camni.tapi ada hamba Allah ni boleh cerita dekat kawan2 kita apa yang kita cakap tapi banyak tokok tambah.kenapa ada manusia camni??

aku bagi situasi yang jadi kat aku.yang aku cakap "dia boleh beli barang yang dia nak,lepas tu claim dengan pakwe dia"..tapi yang manusia ni sampaikan "pakwe dia punya gaji semua habis untuk dia jek.belikan semua barang2 dia nak"

lagi satu.aku cakap "dia lain.boleh keluar jalan2 walaupun tak ada duit.sebab kawan2 dia banyak yang dah kerja bagus.boleh selalu belanja"..tapi yang disampaikan jadi camni "dia memang nak kawan dengan orang kaya jek.boleh suruh belanja.dengan kita2 ni mana la dia nak kawan"

memangla manusia ni nak yang sedap2 jek.tapi boleh tak ko masak sedap2 jek tak payah buat cerita sedap2 tapi tak betul.boleh??

aku memangla tak baik dan sempurna tapi aku tak jahat mulut.aku tak mengumpat kawan2 aku.tapi apapun,terima kasih sebab ko bagi aku pahala percuma sebab buruk2 kan nama aku.huhuhu..



kawan terapat aku sekarang.bergambar berangan jadi model jap.hihihi...thanks sentiasa ada semasa aku perlu dan tak perlu=)


semoga kau makin berjaya di kuantan nanti.aku temankan kau dari jauh jek la ye.tapi nanti kalau aku kerja kat kuantan, tiap2 hari aku melekat dengan kau.jangan rimas plak.hahahaha...




No comments:

Post a Comment