14.12.09

Aku Rindu

aku tak boleh nak buat kerja la...cam tak boleh nak concentrate.huhu

rasa aku dalam mood rindu kat kawan2 aku masa kat U dulu la.. da lama sangat tak dapat lepak2 dengan diorang ni..semua dah ada kerja@tanggungjawab sendiri kan..nak cari masa dapat kumpul ramai2 payah betul.aku la selalu yang payah tu sebab banyak hal yang buat aku tak dapat join.hihi

layan jek la tengok gambar2 lama ni eh! walau mungkin tengok muka aku cam tak siap, nampak comot ke..anggap jek la ok fineee..zaman budak2:P

kosmet aku untuk 4 tahun. semua da kerja+berpakwe+tunang kot.haha.

presentation. perkara yang selalu buat aku cuak tak tentu pasal!


rumet aku. ni jek la kerja aku ngan rumet aku dulu.bosan2 naik motor pergi jusco. dah tu jek yang paling dekat kn..


kawan2 kelab. sporting dan mostly sengal!

rina, nadia dan aku



team bola sepak SET. nampak cam gagah gak la.bila lawan...pun gagah jugak kot..



6 comments:

  1. ye.. sy juge tidak dpt konsentret.. :(

    ReplyDelete
  2. tu laa..xpe2.kne pksa dri smpi siap ni.hehe

    ReplyDelete
  3. macam kenal org lam gmbr no.2 dari atas tu...azliza kn...

    ReplyDelete
  4. tul..tul
    azliza la tuh. dia kosmet sy.hehe.knal eh.kecikny dunia..

    ReplyDelete