16.12.09

Fakta menarik!!

fakta yang aku baru tau ni memang mengujakan aku.tapi korang bacalah..nanti tak teruja.malu i.hihi

seorang kawan aku, chinese girl, yang cerita dan buat aku+kawan2 tergelak!

pernah dengar tak orang cakap..

"ko ni malas macam babi!"

pernah tak?haa..ni cerita di sebaliknya.kenapa ada orang cakap kalau malas tu macam babi.

kawan aku ni, pakcik dia ada ladang babi. jadi untuk jadikan populasi binatang ni bertambah, perlulah babi ni mengawan kan..sama lah macam binatang2 lain gak.tapi babi ternak ni spesis memang makan+tidur jek la sampai lemak kepul2.jadinya memang gemuk2+gebu+daging menyelerakan! ni bagi yang makan binatang ni jek la eh

tapi kegemukkan ni menyebabkan binatang2 ni sangat2 super malas.sampai nak mengawan pun malas.lagi satu kalau yang jantan ni mengawan dok kat atas, yang betina boleh mati terhempap sebab super duper berat!


jadi, pe yang pakcik dia buat. rasa semua pengusaha ladang lain pun buat kot.bina 1 rak khas khusus untuk bagi binatang2 ni mengawan. bolehla 1 dok atas 1 lagi dok bawah tanpa ada mati terhempap.huhu..

haa..binakan rak untuk mengawan 1 hal.tapi tahap malas binatang ni sampaikan pekerja2 ladang tolong masukkan 'tut' yang jantan kat yang betina.eh korang faham kan..

part ni memang aku+kawan2 aku bantai gelak..jadi sekarang faham la kami semua kenapa kalau malas dikatakan seperti binatang ni.

ada fakta yang lagi menarik?kongsi2 la eh! aku memang jahil sikit bab2 ni.



4 comments:

  1. malas giler babi2 ni

    ReplyDelete
  2. rasa nk tersembur biskut yg aku tgh makan ni! miahahaha!

    ReplyDelete
  3. zack zukhairi- tu ah kan.aku pn bantai gelak guling2;)

    QaQa- hehe.menarik kn

    ReplyDelete