5.3.10

Adik oh adik

Nak share kepada kawan2 aku yang ada adik. Tak kira la lelaki ke perempuan. Tapi adik perempuan kot yang selalu buat hal camni. Lagi2 bila da ada pakwe, kena mesej sepanjang masa. Dalam toilet pun bawak handphone...;p

Situasi yang hampir sama aku lalui setiap bulan:

Anis: Kak ijan taknak topup kan adikmu ini ke?:-P
Aku: Kan PTPTN bagi duit ribu2 satu semester. Gunalah untuk topup sekali..huhu
Anis: Da habis la.hehe..
Aku: Ok la akak topup kan. Sepuluh ringgit jek tau
Anis: Hehe. Ok..

Rasa geram gak manalah pergi duit yang ptptn bagi. Banyak kan dapat setiap bulan..Ni mesti sibuk beli baju, make up, jalan2 ni..haha..Suka2 aku jek teka. Tapi tulah. Mana pergi duit ni dorang belanjakan ye?

Kalau tanya adik aku dia jawap

Anis beli buku la..

Haha. Beli buku nya berapa ratus jek..alasan baik punya;p


Oh jangan tanya kenapa muka kami tak sama. Yang penting mak abah kami orang yang sama. hihi




7 comments:

  1. bese la budak2 kalau dh ade kakak or abg mcm 2 la..org pn pnah bt tp kdg2 la..sbb abg org pn sengkek gak cm org..hahahaha

    ReplyDelete
  2. abg yan bkn sengkek. tp kne kumpul duit nk kwen. hehe

    ReplyDelete
  3. skrg jela dia kumpul duit nk kawen..skrg wtpe, org pun ade duit sndri..dlu2 la zmn blajar..ingt boleh la tumpang ckit duit scholar dia, tp asek abes jek..xtau dia wt ape..

    ReplyDelete
  4. adik ijan lagi nampak beso..takpelah ijan..dah namanya adik manja tu lebih..hehehe

    ReplyDelete
  5. eh, dulu bukan u pun selalu mntk ngan kakak u ke? kehkehkehekeh....

    ReplyDelete
  6. mne de..i kan baek dlu. mntk pn kdg2 jek.hehehe;p

    ReplyDelete