12.5.10

Beg untuk mak!

Fuh..aku baru lepas tengok Malaysia-Denmark lawan tuk suku akhir Piala Thomas. Disebabkan Malaysia menang, terus semangat nak update blog. Sebelum ni memang da banyak kali niat nak update..tapi tak terupdate2 gak..hehe..kira ada hikmah la Malaysia menang tadi sebab aku jadi bersemangat skit..

Ahad yang berlalu kan Hari Ibu..jadinya aku pun memang dah pakat2 dengan semua adik-beradik nak balik jumpa mak. Takde la celebrate pe pun. Cuma nak berada di sisi mak pada hari istimewa tu jek..ceh..;p

Sehari sebelum tu, aku da sibuk2 kuar cari hadiah tuk mak. Mula2 pergi Angsana tapi mak aih banyak giler orang. Jammed!! Pusing2 nak cari parking..nasib baik ada. Rupa2nya ada Sua Rasa TV9 bersama Celcom kat kawasan lapang sebelah Angsana tuh. Masuk dalam lak, de Gempak Selebriti Astro pulak. Nape la sampai 2 event sekaligus. Sesak yang amat ok..

Pusing2 takde yang berkenan. Ada yang berkenan tapi lebih budget lak. So tak leh beli. Last2 gi City Square. Nasib baiklah jumpa beg tangan ni..berkenan. Fikir kejap jek pastu terus beli


Aku beli beg tangan dalam gambar di atas. Pada aku cantik dan aku mampu beli. Nak beli LV ke Gucci ke sekarang tak mampu lagi. I'Allah akan datang kalau ada rezeki..hehe. Gambar aku amik dari official website kedai ni. Senang..takyah la aku amik gambar sendiri. hehe. Lagipun aku dah takde kamera la..adik aku guna..;p





2 comments:

  1. tgk gak game tu smlm, BEST giler! hafiz hashim hero, kikikikii..

    ReplyDelete
  2. arap2 la hafiz perform baik gk lwn ngn China..hehe. jgn jd hero kejap jek

    ReplyDelete