8.11.10

Lagi-lagi dari Shu

Oh ini tag ye. Aku taktau apa nama tag ni. Tapi sebab Shu tulis tajuk lagi-lagi, aku pun ikut jek la=p Aku rasa macam ada hutang tag aku belum buat dari Nadia, tapi lupa dah. Kena godeh balik la pulak blog Mutiara Kamelia tuh..So, kita selesaikan tag ni dulu..

1. Write 5 interesting facts about the person who give u this award.
  • kenal dari form 4
  • ex-school mate
  • bakal berkahwin..tak lama pun lagi. Tahniah!
  • pemilik Aura Khalifah
  • rajin update blog. Tak macam aku yang tenggelam timbul ni. Hihi

2. Write down 10 interesting facts about yourself & your hobby.

Banyak lah pulak kan sampai sepuluh. Tengoklah berapa banyak aku termampu listkan di tengah2 maghrib ni..hehe
  • dah tua tapi tak habis2 belajar lagi;p
  • cerewet
  • makan ikut time. Jadi bengang bila sebab tunggu orang, jadual makan aku lari. Sekali-sekala ok lagi. Dah selalu sangat, takdenya aku nak tunggu lagi..
  • suka Toblerone.
  • takde hobi yang tetap. Berubah ikut umur. Rasanya lah. Hehe
  • ada seorang abang, seorang kakak, seorang adik lelaki & seorang adik perempuan. Lengkap!
  • tiap-tiap pagi minum milo. Kecuali breakfast kat kedai laa..
  • lately, tiap2 hari masak sendiri. Jimat. Lagipun dah muak dengan makanan kafe.
  • tak sabar nak balik kaaaaammmmmpuuuuuunnnnggg!!
  • suka makan kek..tapi tak suka manis sangat. Untuk raya haji dah tempah 24 biji cup cakes, brownies dan kek upin-ipin=)

3. Pick your most 10 deserving recipients and describe them.

  • Nadia -- dah mesti sebab dia bff dan suka bagi tag. Hehe
  • Dee -- bakal pengantin baru
  • Siha -- lama giler tak jumpa!
  • Kak Long -- dah berjaya dapat MSc. So, banyak waktu free kan. Sila buat.
  • Sya -- Kosmet masa UTM. Dah tunang, jadi bila nak kahwin?
  • Linda -- minah skuter masa zaman undergrad. Haha
  • Kak Syawal -- bila nak beli Kryolan ni? =p
  • Yan -- housemate sekarang


Eh. Dah lah. Nanti terlepas maghrib. Takyah kira laa.. Memang tak cukup 10 pun. Halal lah yek. Hehe





No comments:

Post a Comment