9.11.10

Patut tahu ini!!!

Ha kau. Tiga tanda seru aku bagi sekaligus. Kira memang penting teramat sangat lah ni. Lagi2 untuk kita2 yang pakai domain blogspot ni. Silap sikit jek tapi besar kesannya. Meh kita sama2 ambil tahu pasal perkara ini. Info ni aku dapat dari blog Atika Aula.


Kali ni saya nak share dengan rakan-rakan tentang 1 perkara.
Cuba kawan-kawan taip Url laman web blog masing-masing..tapi tukar jadi macam ni.
Contohnya : http://atikaahmadiah.blogpot.com/
atau
http://atikaahmadiah.blogpsot.com/
rakan-rakan buang "s" atau letakkan terbalik mcm sy wat kat atas 2.
Korang akan jumpa laman web ni
"Mega Site of Bible studies and information"
x kira la korang taip Url sape2 p0n, yang penting blog dan macam saya bg contoh kat atas 2. Nampaknya Url laman web kita dah di eksploitasi oleh pihak-pihak tertentu.
Mungkin ada yang dah tau tentang ni, dan mungkin ada juga yang tidak tahu. Jadi, berhati-hati bila kita tulis Url kat mana-mana, supaya tidak bagi Url yang salah. Senang-senang je mereka nak menyebarkan" dakyah" kat orang ramai. Berapa ramai orang yang ada blog?? Berapa ramai orang Islam ada blog?? Memang mudah kita dieksploitasi..macam 2 la bila orang kafir dapat menguasai teknologi. Apa2 p0n diorang boleh buat untuk melalaikan umat Islam, menyesatkan umat Islam. Cube kita fikir-fikirkan dengan hati nurani..sebab 2 kita sebagai umat Islam perlu kuat supaya kita tak ditindas oleh musuh-musuh.
Fikir-fikirkan ya saudara-saudara seIslam ku..


Buat Atika, terima kasih sangat2 kerana memberitahu. Walaupun aku tak suka baca ayat2 yang terlalu banyak short form ni. Lepas tu ada blog keluar lagu ni. Hehe. Eh, takla. Baca jek lah kan. Banyak komen lak aku ni =p

Korang2 cuba lah buat2 tersilap taip alamat URL, jadi camne. Jadi tak cam apa Atika ni beritahu. Aku tak nak cuba. Haha..

Yang taip laju macam ribut tu, pasni hati2 kalau taip alamat blog tau!





No comments:

Post a Comment