19.1.10

Kenapa secepat ini??

Tension laa..adoi la..tak suka la..

haha. banyak kan aku merungut. apa nak jadi la kan. mesti la aku merungut. ada ke patut email aku bagitau ada pelajar baru nak masuk bilik minggu depan. tetiba hari ni wei..hari ni!!

secara rasmi. aku dah ada rumet. ye rumet yang aku tunggu2. huhu..nasib baik aku da siap kemas2 semua. barang2 aku yang banyak semua aku da sumbat kat mana2 ruang yang ada. kalau tak tadi padan muka kena tunggu aku kemas. haha. ok tak baik.

aku tak sempat nak borak2 lagi dengan rumet baru ni. dia angkat2 barang terus hilang. ada urusan yang belum selesai agaknya. biarlaa..ada la masa lagi aku nak feeling dok sorang2...

tapi tadi tension aku layan tengok cerita Ketika Cinta Bertasbih 2..best2!! yang lum tengok cepat2 tengok. tapinya tengokla yang yang 1st filem dulu. nanti tak faham lak. hihi

ini poster filem nya. lelaki dan perempuan yang gambar besar
tak ingat tuh mestilah hero dan heroin

kenapa eh malaysia tak nak buat filem2 camni banyak2. kan bagus kan. mungkin produser nak untung banyak kot. cerita camni kan selalu nya tak berapa orang malaysia nak tengok. tapi KCB2 ni berjaya jek..buat la..aku tunggu ni..;p

aku paling suka dengan hero citer ni laa..Abdullah Khairul Azzam. cool sangat..hensem leh tahan. kan bagus kalau dapat bakal suami camni. syukur sangat2..*berangan jek lebih aku*

usahawan jual bakso cinta. waduh comel bangat..haha.
tetiba nak cakap indon

aku berdoa bakal suami aku nanti sealim dan sekualiti watak Azzam ni. tak sehensem dia pun tak apala. tak belajar kat Universiti Al-Azhar pun tak apa. tak jual bakso pun tak apa..hehe. sekurang-kurangnya boleh jadi imam solat aku..Amin2..




4 comments:

  1. tahniah3...harap2 impian awk jd kenyataan=)

    ReplyDelete
  2. amin,insyaAllah doa termakbul
    tak sempat lg nk layan KCB2

    ReplyDelete
  3. amin..best gk tau KCB2. de masa nnt tgkla;)

    ReplyDelete