18.1.10

Aku tak nak teman sebilik...

ni entri tak puas hati..kalau malas tak yah baca. nanti ko pulak tak puas hati dengan aku;p

tak suka..tak suka..tak suka..

hihi. gila banyak tak suka kan. aku dapat email student baru PG masuk minggu depan. disebabkan jumlah yang ramai, aku akan diberikan seorang rumet!! huh..tak suka tul la..aku da selesa sesangat dok sorang2 ni..tetiba nak bagi rumet lak..

da la barang aku banyak. akuarium jek ada dua. printer pun ada dua. belum rak kasut, rak alat mekap, buku2 lagi..adoi..terpaksa la aku kena kemas balik. tak boleh dah nak dok conquer satu bilik..mane nak sumbat barang banyak2 ni??

tapinya aku rindu la dengan ex-rumet aku yang sorang ni..best gila la layan kepala dia. fiza, ko tak nak datang jenguk aku kat sini ke..hehe

fiza ni sebilik dengan aku masa kat utm. orang kedah, cakap laju, kalut gila!! haha..tapi dia baik sesangat. kat utm aku bawak motor. aku selalu angkut dia kemana-mana sebab dia ada lesen motor. aku tak ada. bila naik motor, tetiba ada road block, dia lah penyelamat. tukar dia lak jadi driver. hihihi..

janganlah bakal rumet baru aku baca pasal ni. nanti dia pikir aku tak suka lak..silalah masuk bilik ni ye. dialu-alukan...:p




6 comments:

  1. hehehehe...
    biasalah tu..
    tak kenal maka tak cinta kan??
    mne taw dpt roomate yg havoc..
    layan kepala skali..
    :)

    ReplyDelete
  2. slalu kalau tak suka lama2 jadi suka. tp utk kes bencinta la. harap2 ijan dpt roomate yg baik dan sesuai :)

    ReplyDelete
  3. salam singgah..
    dah selesa dok sorg dalam bilik,tetiba ade lak roomate.memang janggal..

    ReplyDelete
  4. tu laa..xpe2.harap2 rumet tu ok;)

    ReplyDelete
  5. darling... harap2 rumet kamu ok!!! tapi apa2pun, sentiasa hati2 dan belajar dari pengalaman..ok?

    ReplyDelete
  6. arap2 ok kan..mmg kne ati2.rse fobia pn de sbb hal dlu.huhu..tq babe;)

    ReplyDelete