23.2.10

Persiapan terakhir


Siapkan segala macam dokumen yang perlu dibawa, confirmkan hotel, kemas beg baju, print paper report pastu betul2kan+tambah2+hias2 slide bagi nampak senang difahami.. oh kena gosok baju, tudung sebab kul 10 pagi ni ada kelas. Standby lab manual. Lupa lak marking report lab ada satu group lagi tak siap..

Huh..banyak lak kerja aku kena buat. Sekarang da masuk hari selasa kan. Petang aku da bertolak ke penang. Sok pagi2 kul 7.30 da kena ada kat Bayview Hotel untuk daftar pastu tunggu lah turn tuk present paper aku. Macam kejap jek lagi rasanya nak sampai masa tuh..Cuak!!

Aku tak dok lama kat penang sebab banyak kerja menanti kat utp ni.huhu..siap present kena balik. walaupun dok lama2 pun takpe nanti leh claim belanja dengan dengan utp. Aku ada 2 bulan untuk siapkan tesis, buat jurnal, bina model baru untuk FSO. Argh..bosan bila pikir pasal kerja ni..;p





6 comments:

  1. dok la lame sket beb.. isk.. rugi tau~ conference tu kite bayar mahal kut.. (pg bayarkan tp cam duit kite jugak la.. hehe)

    lepak la umah member ke..

    ReplyDelete
  2. xleh la.nopal bg mse 2 bulan tuk siapkan tesis ngn jurnal. xde jurnal xde viva. jurnal kan amik mse lame tuk accepted.huhu

    ReplyDelete
  3. goodluck E!! kenyit2 mate, senyum2 simpul mase present paper tuh tau, ehehhehee

    ReplyDelete
  4. haha.ok2.aku try wt cm ko ajar;p

    ReplyDelete