8.6.10

Cancel

Aku memang dari sebelum filem ni kuar wayang g, aku da semangat2 nak tengok. Ye la cerita novel popular kan. Hampir semua remaja pun pernah baca novel ni dulu. Kalau tak baca dari kulit ke kulit pun, mesti da selak2 punyalah..hehe..novel ni tebal. Kalau baca terus2an mesti banyak kerja tergendala;p

Aku tak beli novel ni tapi pernah lah pinjam dari kawan

Semalam aku gtalk tanya Yan bila nak tengok LBS ni. Pastu Yan cakap dengar2 ramai cakap tak best. Hampa ok. Kenapa boleh tak best?? Kalau best kan bagus. Semangat lah aku nak pergi tengok. Ni da ramai cakap tak best, haruslah CANCEL kan..hehe

Pastu aku google2 lah review pasal LBS ni. Baru baca kat sini dan kat sini, terus rasa...Ok, memang tak yah tengok la..



So, nak tengok citer pe Yan?? Nak tengok wayang..da lama tak tengok wayang ni..=(




2 comments:

  1. haha..org baru ingt nak ajak tgk cite ni..tp kalau x best maknanya tunggu jela dia tayang kat astro..haha..kite tgk cite lain la..boleh org beli kasut skali..

    ReplyDelete
  2. orait. yan usha la citer pe yg best.hehe

    ReplyDelete