25.6.10

Layan..

Nak buat kerja macam dah takde idea nak sambung macam mana. Pikir punya pikir kita benti la dulu. Kalau ngadap gak, bukan dapat apa pun kan..hehe. Jom lah teman aku layan Youtube. Kita layan drama melayu lak sekarang..

Kita tengok cerita Adnan Sempit The Series!!



Aku bagi dah episod 7..hihi. Sebab dari tengok episod 1 tak terpikir nak amik embedded code dia. Syok tengok. Internet UTP pun tengah laju sebab budak2 undergrad cuti. Takyah nak tunggu loading berminit2. Kalau korang nak tengok dari awal leh cari kat tepi kanan Yooutube tu kan. Ke aku jek yang minat nak tengok cerita ni??

Macam ni lah nasib pelajar macam aku. Tengok TV sangat2 lah jarang. Pukul 6.30pm jek buka TV tengok drama Ilusi. Yang Diana Rafar dengan Asyraf Muslim berlakon. Tu jek ok..;p Kesian kan..hurm..

Astro mimpi lah nak ada kan. Aku kan duduk hostel. TV pun bawak curi2..




1 comment: