19.7.10

Hutang 3

Yang selalu baca blog aku, mesti nampak hutang jek dah tau dah aku buat tag.. Tak habis2 gi aku dengan tag ni. Harap2 lepas ni kalau nak bagi tag, tunggu lambat2 skit yep baru aku buat. Bagi aku bernafas senang-lenang dulu..haha. Macam lah selama ni tak bernafas. **Dah mati kot kalau tak bernafas

Hutang kali ni namanya tag HAPPY. Sebab soalan2 sumer pun pasal hepi. Kenapa hepi, sebab apa hepi, bla bla bla. Tag ni pun dari dYA.kAMiL. Nak kenal lebih dekat, pergi blog dia. Dia single lagi. Rupa ada, kerja bagus, budi bahasa pun bagus. Boleh jek kalau nak ngurat. lalala~~

Sempat lak aku promote kan:P

Ini soalan2 yang perlu dijawab. Here we go. **Tiba2 tercakap minah saleh lak.haha

SATU : adakah anda happy sekarang?

Hish..mestilah hepi. Kalau tak hepi pun, kena hepi kan diri gak. Nanti kalau tak hepi, cepat tua. Aku taknak tua sebelum waktu. Haha..

DUA : apakah benda yang boleh membuat anda happy?

Shopping boleh buat aku sangat hepi. Tapi tu sementara jek. Pastu meraung duit kering dah hujung2 bulan.

Jadinya, hepi yang kekal bila aku dapat luangkan masa dengan keluarga, kawan2 dan pakwe. Kalau sorang2 dalam masa yang lama, memang tertekan!

TIGA : pernahkah anda menerima tag?

Pernah. Korang jek dah baca belum tag2 yang aku buat sebelum ni. Hehe..

EMPAT : nyatakan warna yang anda suka

Apasal asyik tanya pasal warna jek. Muak tau I dengan soalan2 ni..hikhik

Aku suka warna pink, merah, kuning, oren, dan peach.
LIMA : berikan 9 orang yang anda mahu tag. sila beritahu kepada orang yang anda mahu tag supaya dapat respond

Hurm..nak bagi kat sape ek. Aku kalau bagi tag pun, mesti aku senyap2 jek. Tak bagitau pun kat mereka2 yang di tag. Jadi macam tak guna jek aku tag. Hehe..

Takyah lah tag. Kira tag ni habis kat sini jek. Boleh kan? Hahaha..

TUJUH : nyatakan sesuatu tentang orang yang anda tag. nak tulis panjang berjela pun xpe, asalkan anda happy.

Tiba2 lepas lima terus tujuh. Memang terlebih pandai tau. Lalala~

Takyah lah tulis panjang berjela. Aku hepi jek..hihi. Eh, memang aku takde tag sape2 pun..

LAPAN : ni soalan cepu emas nih. adakah anda happy dengan apa yang anda ada?

Alhamdulillah. Bersyukur seadanya. Tapi aku ada banyak impian yang aku nak kejar. Slow2 pun takpe yang penting tercapai:)




No comments:

Post a Comment