27.12.10

Nak lagi lagi..tapi camne??

Sangat tension bila beli seluar jeans takde saiz? Pernah rasa?

Aku baru lepas rasa. Saiz paling kecil tapi tetap longgar untuk aku. Grrr~~..Dah pusing keliling macam2 jenama pun tetap sama, kita beli jek lah kan. Dua pilihan jek yang ada, ko beli takpun takde seluar jeans baru. Aku mestilah pilih pilihan pertama. Haha

Mintak tolong boleh? Bagi cadangan macam mana nak tambah berat badan. Jangan suruh aku makan banyak2 yek. Aku dah terlebih makan. Tapi tang tu gak berat aku.




2 comments:

  1. saja jerk alasan nak beli jeans baru.. dah tau dah kamu tu.. hahaha

    ReplyDelete