26.12.09

Aktiviti tak dirancang!

Apa aktiviti semasa cuti krismas?eh aku tak sambut eh. tapi cuti kan..mstilah digunakan sebaiknya..

semalam tiga orang darling, nadia, oyu dan adly datang utp. aku pun cadangkan..jom kita pergi pangkor nak!! dorang pun ok on..jadinya..di hari cuti krismas kami pun ke pangkor..hihi..best sangat sebab tak ada plan apa2..nekad jek pergi. balik hari lak tu..

sampai lumut, haa..rasakan. ramai gila orang kat jeti. nak naik feri pun berhimpit2 cam lautan manusia lak. panas..bau macam2 ada. tu paling parah. sampai pangkor da kul 3 lebih..tapi sempat eh keliling pangkor sebab kecik jek pulau ni..

ni kat Foo Lin Kong Temple. aku tak ada la masuk dalam temple tuh pun. bergambar kat luar2 jek. yang best..ada Great Wall of China!! tapi replika jek la..

ini adalah kutu manusia raksasa..haha. tak lah. ini laa..tuntung!

bergambar2 di sekitar temple..

ada banyak lagi tempat yang di pergi.tapi..gambar kat kamera kawan aku laa..kami pergi bertujuh. aku, yan, liza, kak poppy, nadia, oyu dan adly. tq adly sebab belanja duit feri.hehe

makan2 di pantai teluk nipah..tapi ada tak syok skit laa..tengah2 minum ni aku ternampak makcik jual air ni recycle cawan2 yang da guna..da la basuh men celup2 dalam air jek. xdenya nak sabun bersih2 ke apa..huk!

melihat sunset. tapi terlindung skit la ngan awan. kalau tak mesti lagi cantik!

masa untuk balik..ni kat jeti pangkor. rasa kalau pergi lagi tahun depan, mesti makin cantik.sebab sekarang ada yang masih dalam pembinaan

kami bertujuh yang ke pangkor..jom ah plan pergi bercuti lagi!

banyak tempat2 menarik kat malaysia ni sebenarnya..jadinyaaa..marilah kita pergi Cuti-Cuti Malaysia!!(^.^)



2 comments: