24.12.10

Dush..aku malas

Dush..dush:'(

Aku memang pemalas nak mamp..sebenarnya banyak jek cerita2 yg nak cerita. Tapi apasal la sindrom malas nak update blog ni berjangkit kat aku. Siapa punya kerja ni? Cepat mengaku! Tak pasal2 nak salahkan orang lain kan. Padahal ko memang pemalas. Haha

Memanglah sebenarnya aku sibuk gak sebab banyak kerja tapi masa takde kerja pun aku malas nak update. Kira sekarang ni macam da insaf lah. Meh kita update blog rajin2!!


Psst..psst nak bitau ni. Aku jadi cikgu tusyen sekarang ni. Percaya tak? Percaya tak? Aku pun macam tak percaya. Mula2 bila pelajar aku panggil aku 'cikgu' pun aku tergamam 10 saat. Haha..Bengong. Nak tau aku ajar subjek apa? Cuba teka dulu..

Bahasa Melayu? Bukan..

Bahasa English? Ni jangan merepek. Aku pun sampai sekarang lingkup

Matematik? Bukan jugak...

















Aku ajar Fizik tingkatan 4 dan tingkatan 5. Fuhhh..sendiri pun tunggang-langgang fizik masa sekolah nak ajar orang kan. Eh, tapi aku pastikan pelajar aku tak tunggang-langgang macam aku laa..lol. Amanah tuh. Sekarang tak boleh la main2 kan. Dah tua kena banyak sikit rasa tanggungjawab. Ceh:P





5 comments:

  1. wahhhhh cikgu! ajar saya, pleaseeee cikgu..hehehe..

    ReplyDelete
  2. xleh la. umur awak dah terlebih. haha

    ReplyDelete
  3. boleh la tolong ajar anak jiran sebelah rumah saya

    ReplyDelete
  4. tak aci! shu selalu nak mengajar fizik anywhere..sebab takut otak shu beku math sejak masuk bidang tadika ni tau!

    then..dulu pernah ajak sorang makcik ni math engineering untuk 6bulan. suke jugakla even berhempas pulas..

    nnt kalau shu dapat student tuisyen shu nk kongsi2 ngan ijan ye?

    ReplyDelete
  5. Ibu Si Tatiana -- boleh sajek:)

    Shu -- Boleh no hal. Sharing is caring kan. Hehe. Ijan de plan nak bukak pusat tusyen in future. Tu yg timba pengalaman kat pusat tusyen orang lain dulu tuh.

    ReplyDelete