28.1.11

Unedited version

Tunggu gambar dari OP belum siap lagi. Tapi banyaklah jugak gambar2 dari kamera2 saudara-mara yang sukarela amik gambar. So, aku paksa rela bagi gambar kat aku sebab tunggu budak kecik OP tu punya gambar tak siap2 lagi.

Ye, aku panggil OP budak kecik sebab dia baru 17 tahun..haha

Ni cubaan berani mati amik OP muda kemain. Tak pernah kenal & tengok pun hasil kerja dia. Tak kisah lah. Nanti dah siap, aku share hasil kerja dia. Mana lah tau ada yang nak tempah untuk majlis korang lak kan:p

Maafkanlah kalau muka aku dalam gambar2 ni tak semenggah. Kalau edit cun la sikit gambarnya kot. Tapi aku takde software nak edit. Hehe




Mwahh..Mwahh.
Haa..yang 2 orang budak nampak kepala dengan badan jek tu lah OP. lol




Gambar curi:p



Satu2nya abah terbaik di dunia anugerah Allah untuk aku:)



Abang terbaik. Tolong gorengkan ayam celup tepung ala KFC
Yang baju kuning 2 orang tu tolong gak. Tolong dating kat dapur kot. Haha



Kakak dan Marsya. Tangan+mulut Marsya penuh dengan coklat. Amik dari bakul hantaran. Suka2 dia jek kan. Siap bagi2 kat orang lain gi. Sabar jek lah. lol




Lagi gambar curi




Sayang sangat kat budak muncung ni!!~






No comments:

Post a Comment